Kalite Yönetimi

KALİTE POLİTİKAMIZ;

 

Hizmet verdiğimiz hastalarımızın ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak ve çalışanlarımızın haklarını gözeterek ,güleryüzlü,güvenli,huzurlu,temiz bir ortamda,anlayış ve eşitlik ilkesi dahilinde mevcut tüm imkanlar kullanılarak ve sürekli iyileştirmenin esas alındığı modern ve kaliteli sağlık hizmeti vermektir.

Kalite Yönetim Birimi

Kalite Yönetim Birimi

Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik doğrultusunda devam eden  faaliyetlerimizden başlıcaları;  


Hastane hizmet kalite standartları çalışmaları gereği; tüm çalışanların görev tanımlarının yapılması, işleyişi tanımlayan prosedür ve talimatların hazırlanması, dokümanların ve kayıtların kontrolü, 
Hedeflerin belirlenmesi ve izlenmesi, 
Gösterge yönetimi,
Öz Değerlendirme sürecinin yürütülmesi,
Güvenlik raporlama sisteminin takibi,
Düzeltici ve önleyici faaliyetler,
Hasta-çalışan ve tesis güvenliği çalışmaları,
Eğitim faaliyetleri,
Çalışan ve hasta memnuniyet anketleri,
Başvuranların şikâyet ve önerilerinin analizi,
İzleme ve ölçmeye yönelik veri analizi ile sürekli iyileştirme faaliyetleri. 
Sağlıkta kalite standartlarının hastanemizde yerleştirilmesi ve standartlara göre hizmet verilmesinin sağlanması.

07 Şubat 2024